Ogłoszenia

Już jest.!
Nowy rozdział.!
Proszę o komentarze ;) Bardzo, bardzo, bardzo, baaaaaardzo ;***
Kocham Was.!
Pozdrawiam Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

niedziela, 20 kwietnia 2014

A, w te Święta życzę Wam...

 
Życzenia!
 
 
 
 
 


Jaj przepięknie malowanych
 Świąt wesołych, roześmianych
 W poniedziałek kubeł wody
Szczęścia, zdrowia oraz zgody Życzą:
 
Siostry Gilbert
Bracia Salvatore
Rodzina Cullen 
Katherine Pirce
Paczka z Mistic Falls 
Elena Katherine Gilbert Pirce

Pogodnych Świąt Wielkiej Nocy!
:)



7 komentarzy :

  1. Dziękujemy!
    To takie miłe że pamiętasz!
    I nawzajem!
    Czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze troche pozno ale
    Dzieki i wzajemnie ;)
    P.S. Jak tam Dyngus? Mokry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno z powodu tego, że nie miałam internetu przez parę dni. Ale kiedy tylko się pojawił to od razu pisałam życzonka ;))

      Usuń
    2. Zle sie zrozumielismy. Ty zlozylas je wedlug mnie w odpowiednim czasie ale mi chodzilo o to ze to ja po swietach opisuje na zyczenia ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń