Ogłoszenia

Już jest.!
Nowy rozdział.!
Proszę o komentarze ;) Bardzo, bardzo, bardzo, baaaaaardzo ;***
Kocham Was.!
Pozdrawiam Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

sobota, 11 maja 2013

Prolog.


     Zostawił mnie.
Czy wiecie jak to jest?
Zostawił mnie dzień po moich urodzinach, tłumacząc, że ludzie zaczynają coś zauważać.
Nie wierzyłam mu.
Starałam się go odwieść od tej decyzji. Wtedy usłyszałam najgorsze słowa w moim życiu.
"Nie kocham Cię"
To było jak sztylet w moje serce.
Już nie protestowałam. Pozwoliłam mu odejść.
Na koniec, kiedy znikał mi z oczu powiedział "Będzie tak jakbyśmy się nigdy nie spotkali". Już go nie spotkałam.
   Jednak nie przewidział, że zostawi mi małą cząstkę siebie. Naszą córkę. Renesmee.
Kiedy ją urodziłam umierałam. Znalazła mnie wampirzyca. Elena Gilbert. Zmieniła mnie w nieśmiertelną.

Jestem nieśmiertelna.

2 komentarze :

  1. Cudowny Prolog:).Jestem strasznie ciekawa jak to wszystko się potoczy :) Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział:) oby był w miarę szybko:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog świetny, tak samo jak blog!

    OdpowiedzUsuń