Ogłoszenia

Już jest.!
Nowy rozdział.!
Proszę o komentarze ;) Bardzo, bardzo, bardzo, baaaaaardzo ;***
Kocham Was.!
Pozdrawiam Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

sobota, 25 października 2014

WAŻNE ! WAŻNE ! WAŻNE !

Przyszedł ten okropny czas kiedy przyszło mi zawiesić działalność mojego bloga...
Jest mi z tego powodu wstyd...
Ale na pewno tu wrócę !!!
Nie chcę zostawić tej historii bo na prawdę wiele dla mnie znaczy, ale czasami są takie sytuacje kiedy człowiek już nie może dłużej ciągnąć pewnych rzeczy...
Dlatego proszę o wyrozumiałość :)

Pozdrawiam. Elena Katherine Gilbert Pirce ;*


 A tu macie adres bloga: zmierzch.mojahistoria@wp.pl


3 komentarze :

  1. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale rozumiem.
    Szkoła jest bardzo ważnym elementem naszego życia i nie można doprowadzić do takiej sytuacji, żeby przez pisanie bloga lub siedzenie na facebook'u, nie zdać do następnej klasy czy też nie skończyć studiów..

    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się do Nas odezwiesz..

    Serdecznie pozdrawiam,
    Jane Volturi-Clearwater

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz. Jednak doskonale rozumiem- nauki w trzeciej gimnazjum jest masa. Wiem coś o tym, bo też jestem w tej samej klasie. Nauczyciele mówią, że rozumieją, że mamy tyle nauki ze wszystkich przedmiotów, a wychodzi na to, że praktycznie przez cały czas siedzę z nosem w książkach.
    A malejącą liczbą komentarzy nie należy się za bardzo przejmować. Owszem, to boli, jak coraz mniej osób komentuje, ale zawsze znajdą się tacy, którzy skomentują :)
    Cóż, to chyba do napisania, co? Nie ważne, za ile, ja i tak będę cierpliwie czekała.

    Pozdrawiam serdecznie,
    lilka24

    OdpowiedzUsuń