Ogłoszenia

Już jest.!
Nowy rozdział.!
Proszę o komentarze ;) Bardzo, bardzo, bardzo, baaaaaardzo ;***
Kocham Was.!
Pozdrawiam Elena Katherine Gilbert Pirce ;*

czwartek, 25 grudnia 2014

Święta

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia,
chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze.
Abyście byli każdego dnia szczęśliwi, 
Aby w Waszym życiu było jak najwięcej dobrych momentów, a jak najmniej tych złych.
Oby Nowy Rok przyniósł Wam pomyślność,
Niech będzie lepszy niż 2014, ale gorszy niż 2016
Dużo szczęścia i słodyczy życzą 
Siostry Gilbert
Cullen'owie
Paczka z Mistyc Falls 
i ja - Elena Katherine Gilbert Pirce 


P.S Może nie powinnam mówić, ale zaczęłam pracę nad nowym rozdziałem ;** 
Trzymajcie kciuki :)
 

5 komentarzy :

  1. Hej.
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej info. pod tym linkiem: http://im-immortal-monster.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ale mam pytanko. Kiedy następny rozdział ?. Minęło już tak dużo czasu, mam nadzieję, że nie usuniesz bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy NN ? Proszę cb nie przerywaj !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. justynazkucykamiobsypanymibrokatemikrwianiewinnych6 maja 2015 00:00

    Kiedy następny ???. Nie zawieszaj proszę.
    Mam nadzieję, że wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawieszaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń